Часті запитання

КАТАЛОГ+

  • Які ресурси я можу знайти у пошуковій системі «Каталог+»?
    • У цьому каталозі ви можете знайти інформаційні ресурси, що наявні у фонді Бібліотеки, електронному архіві КПІ ім. Ігоря Сікорського, Цифровій бібліотеці Київської політехніки та в кількох повнотекстових базах даних вільного доступу (arXiv, Hindawi та IntechOpen).

      Щоб отримати в користування видання з фонду Бібліотеки, їх потрібно замовити в каталозі. Усі інші ресурси доступні для читання онлайн.

ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС

  • Який мій логін та пароль доступу до облікового запису?
    • Штрихкод користувача:
      • для студентів КПІ ім. Ігоря Сікорського – це номер студентського квитка без літер;
      • для працівників КПІ ім. Ігоря Сікорського – це номер ID-посвідчення;
      • для сторонніх користувачів – штрихкод читацького квитка.

      Якщо ж ви реєструвалися онлайн, то ваш штрихкод – наданий системою тимчасовий номер, як-от BOR4983.

      Пароль:
      • для студентів КПІ ім. Ігоря Сікорського – дата вашого народження у форматі число/місяць/рік (як-от 01012002), якщо ви не вказували інакший;
      • для представників спільноти Університету чи сторонніх користувачів – зазначений вами пароль під час реєстрації.

      Якщо ви забули свій пароль, натисніть на меню «Забули пароль»:
      • пароль має містити тільки латинські літери (незалежно від регістру) або цифри;
      • обмеження на пароль – від 4 до 20 символів.

  • Що я можу зробити через свій обліковий запис?
    • У своєму обліковому записі ви можете:
      • замовляти видання з фонду Бібліотеки для користування;
      • переглядати наявні видачі (які матеріали вам уже видані) та терміни повернення видань;
      • подовжувати термін користування матеріалами, які вам видані;
      • переглядати історію видач та замовлень;
      • формувати свою книжкову полицю, створювати списки обраних видань тощо.

      Увага! Доступ до облікового запису надається тільки зареєстрованим користувачам. Як зареєструватися, читайте на сайті Бібліотеки.

КОРИСТУВАННЯ ДОКУМЕНТАМИ З ФОНДУ БІБЛІОТЕКИ

  • Як замовити книгу (інше видання)?
    • Увійдіть у свій обліковий запис.
      • Оберіть «Перегляд каталогу» та здійсніть пошук потрібного видання за автором чи назвою, темою тощо.
      • Перегляньте результати пошуку та натисніть на назву потрібної книги.
      • У блоці «Примірники» оберіть примірник зі статусом «Доступно» та натисніть на «Замовити». Якщо опція «Замовити» відсутня, а статус «Доступно» наявний, то таким примірником можна користуватися тільки в межах читальної зали, де він зберігається.
      • Оберіть місце видачі та натисніть «Надіслати замовлення».

      Також ви можете отримати книги з фонду Бібліотеки «Новою поштою» чи «Укрпоштою»:
      • Замовте потрібні видання у каталозі. Щоб оформити книги на ваш обліковий запис, ми змінимо ваш пароль на стандартний (ваша дата народження – ддммрррр). Після отримання посилки ви можете пароль змінити.
      • заповніть онлайнову форму;
      • заберіть замовлення на пошті та надішліть підтвердження про отримання книг на нашу адресу (поштові витрати здійснюються за ваш рахунок).
  • Які терміни виконання замовлення?
    • Виконання вашого замовлення триватиме від 10 хвилин до 1 години з моменту його реєстрації у системі (залежно від завантаженості працівників книгосховища).

      Увага! Замовлення чекатиме вас на бронеполиці протягом 4 днів, після чого воно автоматично скасовується.
  • Чи є обмеження щодо замовлення?
    • Обмежень у кількості видач та замовлень немає.
      Але під час замовлення враховується ідентичність видання. Тож ви можете замовити лише один примірник конкретної назви певного видання.
  • Як отримати інформацію про зроблені замовлення?
    • Інформація про виконання чи невиконання (відмову) замовлення надсилається на вашу електронну пошту, яка зареєстрована в системі.
      Отримати інформацію про зроблені вами поточні замовлення можна також в обліковому записі, обравши розділ «Замовлення».
  • Як дізнатися про термін користування виданнями?
    • Ви можете переглянути терміни користування матеріалами, які вам видані, у своєму обліковому записі, натиснувши на «Видані примірники».
  • Як самостійно подовжити термін користування виданнями?
    • Якщо у вас закінчується термін користування документами, які вам видані – ви можете подовжити термін користування ними самостійно у своєму обліковому записі:
      • відкрийте розділ «Видані примірники» і позначте видання, термін видачі якого хочете подовжити;
      • натисніть «Подовжити відмічені примірники» (якщо примірник дозволено подовжувати, то функція буде активною) і термін видачі буде подовжено.

      Та подовження терміну видачі має свої особливості:
      • документ, що виданий додому, подовжується саме на той термін, який він уже знаходиться у вас. Тобто, якщо ви взяли книгу на 3 місяці, читали її місяць і хочете подовжити термін її користування — то цей термін автоматично буде подовжений на місяць. Відповідно, якщо ви читали книгу 2 місяці і 29 днів, то термін її видачі буде подовжений на 2 місяці і 29 днів. Чим ближче до кінця терміну видачі — тим вигідніше подовжувати термін користування;
      • максимальний термін, на який можливо подовжити видачу — це термін, на який видається примірник. Наприклад, примірник зі статусом «На три місяці» можна подовжити за один раз максимум на 3 місяці (за 1 день до кінця терміну видачі);
      • навчальні видання, що видаються терміном на 1 навчальний рік (примірники зі статусом «До кiнця нaвч. року») не подовжуються;
      • кількість подовжень терміну користування є обмеженою – 2 подовження.
  • Чи можна подовжити термін користування необхідними мені документами, якщо в обліковому записі така функція для конкретного примірника неактивна?
    • Так. Щоб продовжити термін користування виданнями, вам необхідно принести їх до Бібліотеки на перереєстрацію до Пункту книговидачі (2 поверх).
  • Як повернути видання до Бібліотеки?
    • Повернути книги до Бібліотеки ви можете у зручний для себе спосіб:
      • на всіх пунктах книговидачі;
      • через скриньку Book return (1 поверх). Книги виймаються зі скриньки та списуються з користувачів у робочі години Бібліотеки.

      Увага! Якщо видання пошкоджено (розсипається або вирвані сторінки тощо), прохання повернути його на одному з пунктів книговидачі;
      • «Новою поштою» на адресу: Київ, відділення № 70, пр. Перемоги, 20. Контактна особа: 050-199-46-03, Олена Стасюк. Поштові витрати здійснюються за рахунок відправника;
      • «Укрпоштою» на адресу: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Науково-технічна бібліотека ім. Г. І. Денисенка, 03056, Київ, пр. Перемоги, 37-л. Також на посилці вкажіть «Книга поштою». Свій обліковий запис ви можете перевірити самостійно. У разі виникнення будь-яких питань, звертайтеся до працівників Пункту книговидачі (2 поверх).
  • Заборгованість, втрата або пошкодження документів
    • У разі заборгованості обліковий запис користувача блокується до повного повернення заборгованих видань. У разі втрати або пошкодження книг ви можете замінити їх такими самими виданнями. Якщо відшкодувати загублену літературу ідентичними виданнями неможливо, можна замінити їх аналогічними або відповідними до освітньої програми книгами. Щоб визначити, яку літературу можна вважати аналогічною або відповідною до освітньої програми, проконсультуйтеся зі співробітниками Бібліотеки у зручний для себе спосіб:
      • на Пункті книговидачі (2 поверх);
      • за телефоном (044) 204-96-74;
      е-поштою.

ДОСТУП ДО МАТЕРІАЛІВ ЕЛЕКТРОННОГО АРХІВУ

  • Чи всі матеріали ELAKPI (повні тексти) вільні в мережі «Інтернет»?
    • Доступ до повних текстів матеріалів ELAKPI вільний в мережі «Інтернет», крім:
      • частини матеріалів із зібрань факультетів/кафедр, завантажених до 2016 року, доступ до яких надається в локальній мережі університету, що вказано в описі матеріалу;
      • звітів про НДР – доступ з комп’ютерів у залі 6.6 Бібліотеки;
      • дисертацій та авторефератів, завантажених до 2016 року, які доступні тільки для перегляду з комп’ютерів у залі 6.6 Бібліотеки.
  • Як переглянути/завантажити матеріали, що доступні тільки в локальній мережі Університету?
    • Отримати права на перегляд/завантаження повних текстів матеріалів, що доступні тільки в локальній мережі Університету, можуть тільки студенти та працівники КПІ ім. Ігоря Сікорського.
      Щоб отримати віддалений доступ до таких матеріалів:
      зареєструйтеся;
      заповніть онлайнову форму.